Olga

Az aranyvasárnapot duplán bearanyozó hír, hogy Kálmán Olga, az ATV, az Egyenes Beszéd műsorvezetője februártól a Hír TV-nél folytatja közéleti kalandozásait, gyakorolja tovább a kimérten részrehajló műsorvezetést.

Sokan nem hitték el. Hitetlenkedtek többen: ez az újságíró nő, aki valamikor csipesszel fogta meg a Magyar Nemzetet, aki a Hír TV-be be nem tette volna a lábát, rendszeresen lefasisztázta, szélső-jobboldalizta ezeket a médiumokat és tulajdonosát, egyszóval az „ATV arca” átmegy a valamikori nagy ellenség házitévéjébe?

Miért tette ezt? – fogalmazódtak meg további kérdések. Pénzért? Miért lépte ezt meg? Olga, a Fidesz-kormány és Orbán Viktor ádáz, rendíthetetlen, megvesztegethetetlen kritikusa, ellenségem ellensége a munkáltatóm alapon váltott? Ez az egyetlen logikus út Simicska Lajoshoz, a Fidesz egykori alapítójához és gazdasági háttéremberéhez, Orbán Viktor egykori barátjához, majd ellenségéhez. Ki tudja.

Egyesek azt írták – a Blikk például-, hogy Kálmán Olgát, az egész ATV legjobban fizetett munkatársát, Simicska dupla fizetéssel csábította át a Hír TV-hez. A Ripost úgy tudja, a műsorvezető fizetése havi nettó 4 millió forint lesz, ami – ahogy fogalmaznak – a média világában is már-már csúcsgázsinak számít. Mások úgy vélekednek, hogy Olga bizalma megrendült az ATV-ben, mert erősen menekültellenes retorikát folytatott, és a Hit Gyülekezete tulajdonában álló televíziós csatorna úgymond jobbra tolódott.

A lényeg, a lényeg, Olga, a tévés otthagyta az ATV-t, ahol sztárt csináltak belőle.

Ki tudja, mi lesz ő a Hír TV-nél? Végül is a jobboldali Hír TV, a polgári, nemzeti, konzervatív eszmék hordozója, a 2010-es kétharmados Fidesz-KDNP-s győzelem megalapozója száznyolcvan fokos fordulatot vett, bár a Fideszből meggazdagodott milliárdos a „G-nap” után megígérte, hogy nem lesz 180°-os fordulat. Lett! Ezt most már végleg, Kálmán Olga átigazolása ezt jelenti

Most már tudjuk, mi várható a 2018-as választások előtt. A nemzeti oldalt ostorozó „pöröly” áldásos tevékenységét a Hír TV-ben folytatja Alindával együtt. A média átrendeződése kezdi elnyerni végleges formáját és mindenki igyekszik felölteni a csapatát a nagy mérkőzés előtt.

Vagy fogalmazhatok úgy is: végre lehullt a lepel, elhúzták a függönyöket, kezdődhet az előadás. Lehet tudni, hogy ki, kicsoda, milyen ügyet szolgál.

A Klub Rádió, az RTL-Klub, a 168 óra, az MSZP és a gyurcsányi DK pusztító ideológiája mellé besorolt a Hír TV és a Magyar Nemzet is, Puzsér rohambrigádjával együtt, akik egy gyékényen árulnak a szocialista Gulyás Balázzsal. Ők féltik a lengyel demokráciát, a demokratikus választással hatalomra jutott jobboldali lengyel kormánytól.  Ezért tűntettek a lengyel nagykövetség előtt.

Az elkövetkező két évben hosszú időre eldől, hogy polgári, nemzetben gondolkodó Magyarország lesz-e hazánk vagy csatlós ország, a pénzügyi világ kiszolgálója. Eldől 2018-ban, hogy független, identitását megtartó Magyarország maradunk, vagy egy „néplerakat” (Csurka István próféciája) valahol Európában.

A még magukat valamire tartó újságírók most sietve elhagyják azokat a médiumokat, akik ezeket a törekvéseket támogatják.  Eddig kitartottak, reménykedtek, hittek a 180°-os fordulatot tagadó szavaknak. Császár Attila, aki a balliberálisok üzelmeinek leleplezésében elévülhetetlen érdemeket szerzett 1990 óta különböző médiumokban, még időben eszmélt s otthagyta a Hír TV-t. Így, nehezen felépített szakmai hírnevében nem esett csorba. Ezt tette Pilhál Tamás újságíró is, amikor búcsút intett a Magyar Nemzetnek. S még számosan így gondolkodnak.

Olga és a gyűlöletgyártók ma már a választóvonalat jelentik. Nem szabad vegyülni. Ez nem a mi világunk. Ezen többeknek el kell gondolkodniuk.

Facebook hozzászólások

Ez is érdekes

Szánalmasak

Share A Magyar Nemzet végleg eltávolodott a konzervatív, jobboldali és nemzeti újságírástól. A Magyar Idők …

11 hozzászólás

  1. A nagy átrendeződés azért megmutatta, hogy kinek vannak elvei és ki az, akinek a pénztárcája a fontos.
    Eklatáns példa másodikra Körmendy Zsuzsanna, akinek Táncsics díján még meg sem száradt a tinta, máris belerúgott abba, akitől kapta. Az G-nap óta, az ő írásai eklatáns példái a “nem létező” 180 fokos fordulatnak.

  2. Volt már ilyen,meg lesz is. A libsi Magyar Hírlap is mekkorát fordult pár éve!

  3. Ehhez azért gyomor kell. Olgának VAN! Én még nettó 4 milláért sem mondanám azt, amit a “gazdám” hallani akar. Talán ezért vagyok örök vesztes, akinek az önbecsülésén kívül nemigen maradt semmije sem.

  4. Behringer Zsolt

    18 éve nincs TV-m, és tervben sincs.
    Szimpi az egész csapat így messziről.

  5. Nem Kálmán Olga hagyta ott az ATV-t, hanem az ATV árulta el a baloldalt és vált a Fidesz szócsövévé. Olgának nem volt választása, ha meg akarta őrizni a hitelességét.

  6. 1. Inkább mondjuk azt, hogy a Fidesz gazdagodott meg Simicska által..
    2. Kálmán Olga azért ment át a Hír TV-hez, mert továbbra is a Fidesz ” ádáz, rendíthetetlen, megvesztegethetetlen kritikusa” akar maradni, megválva az ATV legújabb irányvonalától.
    3. A Fidesz “pusztító ideológiáját” pedig a “köz” TV, a 888, a Magyar Idők közvetíti, és persze Őn, kedves Stefka úr.

    🙂

  7. ümbürziván

    Ezt a Sámány Zorgija-féle (Sz)Olgát, csak valamilyen fertőzött gyomorral lehet be venni, és minél előbb “felritkítva” túl adni rajta . Ritka egy retkes,undok,nemzet és országgyűlölő,gerinctelen ,beképzelt, görény szagú, csak a medvének tudna némi örömet szerezni !

  8. Hát igen. Kálmán Olga kiöregedett, elkopott, ráadásul már régóta teljesen hiteltelen is lett. Nem ül le vele szívesen senki beszélgetni, mert egyszerűen NEM VOLT GYEREKSZOBÁJA..

  9. Stefka úr, ez azért öntől így, elég hiteltelen. Ön aki a politikai hovatartozás szempontjából igen színes múlttal rendekezik nem túl elegáns felhánytorgatni az hogy ki hogyan és miért távozik meggyőződése miatt. Ha végignézzük az elmúlt 40 év történéseit abban fellelhető olyan emlék amiben időszakonként amnéziája támad.Mégis talán a legviccesebb az amikor a Kálmán Olgákat nevezi ön gyülöletgyártóknak. Ez tipikus esete a bagyol veréb ügyének

  10. De szép.
    Az olga,meg alida közösen ünnepli a g. simlicskát. A műsor ugyanis,egyre kevesebb idiótát vonz. Ámbár,nem vagyok bizonyos,hogy ezek,nem osztódással szaporodnak.
    Lásd nyugdíjasok tízezer forint utalványa. A zsidó média,még az adózás elrettentő lehetőségét is felemlítette.
    Az egy tételben adott,az ez év december végéig levásárlásra kötelezett szelvényekig…….
    A hitelességükhöz,ez nagyban hozzájárul. Az a simlicska,ahogy ők nevezték,meg csak bátran dohányozzon tovább. 🙂

  11. Endrei Szabolcs

    Ugye, mondhatom, hogy “média-prostituált”?

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.